Seminarai

Efektyvus bendravimas su klientais priėmimo skyriuje

128.00 

Dalyvių skaičius
Data

Laikas

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

Mokymų kainos nurodytos be PVM.
Organizatorius pasilieka teisę keisti mokymų tvarkaraštį ir kainas.

Kategorija:
  • Pirmojo įspūdžio galia – kaip pasitikti klientus ir sukurti patrauklų įmonės įvaizdį?
  • Kaip aptarnauti klientus, kad jie taptų lojaliais?
  • Kūno kalbos ir balso reikšmė efektyviai bendraujant su klientais;
  • Kaip paskatinti klientą apsilankyti bendraujant telefonu?
  • Kaip atpažinti ir prisitaikyti prie skirtingų klientų tipų?
  • Kaip ir kada pasiūlyti papildmų prekių ar paslaugų?
  • Kaip elgtis, kai ateina nepatenkintas klientas?
  • Konstruktyvus konfliktinių situacijų valdymas;
  • Kaip išlaikyti teigiamą nusiteikimą priimamojo administratoriaus darbe?
Data

Laikas

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Efektyvus bendravimas su klientais priėmimo skyriuje”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

=