Seminarai

Ko iš tikrųjų nori klientai?

128.00 

Dalyvių skaičius
Data

Laikas

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

Mokymų kainos nurodytos be PVM.
Organizatorius pasilieka teisę keisti mokymų tvarkaraštį ir kainas.

Kategorija:

Seminaro temos:
• Kas svarbiausia: kliento poreikiai, norai ar lūkesčiai?
• Dažniausios pardavėjų klaidos aiškinantis kliento poreikius ir kaip jų išvengti?
• Kaip neįkyrėti ir nesuerzinti kliento užduodant klausimus?
• Kaip apie klientus sužinoti tai, ko nežino net jie patys?
• Kaip atskleisti kliento poreikius pasitelkiant ieškančius, koreguojančius ir spalvinančius klausimus?
• Kas yra pikantiški klausimai ir kaip jie padeda pašalinti barjerus?
• Kaip paskatinti klientą pirkti tai, ko jam iš tikrųjų reikia, o ne tik tai, ko jis nori?
• Kaip sukurti kliento poreikį naujai prekei ar paslaugai?
• Trys poreikių lygiai bendraujant su B2B klientais
• Kaip išsiaiškintus poreikius panaudoti teikiant pasiūlymą, kuriam negalima atsispirti?

Data

Laikas

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Ko iš tikrųjų nori klientai?”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

=