Galimybių Arsenalas

Ką daryti, kad darbuotojai nesijaustų nematomi?

Kaip dažnai parodote savo darbuotojams, jog vertinate jų atliekamą darbą? Greičiausiai, nepakankamai dažnai. Kad ir kaip bebūtų gaila, vis dar yra organizacijų, kurių vadovai ar komandų lyderiai teigia neturintys laiko padėkoti savo darbuotojams. Kai kurie baiminasi, jog sakys „ačiū“ savo darbuotojams per dažnai, o šie...

Daugiau

Kaip nustoti kaltinti kitus už tai, ko nedarai?

Ar esate kada nors pagalvoję: • Kaip norėčiau kolegei pasakyti, kad neapkrautų manęs savo darbais, bet ji laikys mane nemandagiu/-ia. • Kaip norėčiau, keliauti, bet mano vaikai dar maži. • Kaip norėčiau pradėti sportuoti, bet visiškai neturiu tam laiko. • Kaip norėčiau lankyti šokius, bet mano antroji pusė nenori. •...

Daugiau

Stresas ir perdegimas. Ar tai tas pats?

Su stresu, stipriu psichologiniu išgyvenimu susiduriame kiekvienas. Vyrauja stereotipas, kad stresas dažniausiai yra susijęs su darbine aplinka, tačiau iš tiesų jį patiriame ir, atrodytų, saugioje namų aplinkoje, vaikai susiduria su stresu jau mokykloje, jaunuoliai – universitete. Kartais stresas gali būti naudingas – mobilizuojame savo jėgas,...

Daugiau

„Tau netinka šitos kelnės“ arba kas gi tas grįžtamasis ryšys?

Mūsų gyvenime grįžtamasis ryšys neišvengiamas. Darbe grįžtamąjį ryšį dažniausiai siejame su metiniais veiklos vertinimo pokalbiais, atsiliepimais ir skundais, kasdieniniame gyvenime – su komplimentais, komentarais, padėkomis ir pastabomis. Tačiau kai kada galime neatpažinti mums suteikiamo grįžtamojo ryšio arba nesuprasti jo naudos. Pavyzdžiui, kai antroji pusė skundžiasi...

Daugiau

“Esu patenkintas darbu” – ne, negirdėjau…

Ar po darbo dienos jaučiate tą malonią emocinę būseną, kai esate patenkintas savimi ir savo atliekama veikla, motyvuotas siekti tikslų ir aktyviai planuojate savo karjerą? O gal dažniausiai po darbo dienos, jaučiatės suirzęs, pavargęs, svajojate, kad rytoj jūsų ofisas sugriūtų ir nereiktų keltis iš lovos,...

Daugiau

Kodėl nesusikalbame kalbėdami ta pačia kalba?

Tikrai ne kartą patys esame neteisingai supratę, ką mums sako kolega, esame supykę, kad draugė išklausiusi mūsų nusivylimus rimtu veidu su pritariamais linkčiojimais, vis vien nesupranta mūsų istorijos. Bendraujant su klientais tenka šimtą kartų kartoti tą patį sakinį ir neprarasti kantrybės, nors atrodo, jog vis...

Daugiau
Efektyvus laiko planavimas – raktas į sėkmę

Praktiniai patarimai, kaip valdyti savo laiką darbe

Šalies biurų darbuotojų apklausa parodė, jog 45%  darbingo amžiaus lietuvių, jei turėtų papildomą valandą paroje, ją skirtų poilsiui arba nieko neveikimui. Tačiau dažnam žmogui tai atrodo neįmanoma, nes dažnai darbe užtrunka net valandą ilgiau, nes nespėja atlikti visų darbų. Kaip gi viską suspėti atlikti laiku?   ·      ...

Daugiau

Ar tikrai reikia išeiti iš komforto zonos?

Komforto zona – tai vidinė psichologinė būsena, kurioje jaučiamės patogiai ir saugiai. Tuos veiksmus, kuriuos atliekame komforto zonoje, esame darę ne kartą ir jie mums gerai sekasi. Jau nuo pat mažumės stengiamės būt toje srityje, kur esame patys „pačiausi“, dėl šios priežasties komforto zonoje jaučiamės...

Daugiau
Ar jūs savo įpročių vergas

Ar Jūs savo įpročių vergas?

Kodėl ryte sunku keltis iš lovos, o darbe pirmąsias valandas sunku prisiversti dirbti? Kodėl kolegai pakėlus balsą puolame gintis arba užsisklendžiame? Kodėl penktadieniais neskambiname klientams? Kodėl pavargę griūvame į lovą ir paskęstame išmaniojo telefono ekrane? Kodėl, nors ir žinome, kad saldumynai kenkia sveikatai, vistiek juos kemšame ir kiekvieną...

Daugiau