Sudėtingų klientų tipai – Neapsisprendžiantis

Sudėtingų klientų tipai – Neapsisprendžiantis

Ar dažnai Jūsų klientai negali apsispręsti? Keletą kartų keičia nuomonę? Gaišina Jūsų laiką ilgais nekonkrečiais pokalbiais ir galiausiai – atsisako pirkti ar užsisakyti paslaugą? Jei atsakymas „Taip“, šis straipsnis kaip tik Jums.

Praėjusį kartą kalbėjome apie vieną iš sudėtingų klientų tipų „Visažinius“. Na, o šiandien pristatome Jums „Neapsisprendžiančius“ klientus.

Kaip atpažinti tokį klientą?

Šio tipo klientai viskuo abejoja, jiems ypač sunku priimti sprendimą. Nors tokie klientai dažniausiai būna ramūs, vis tik savo abejojimu dažnokai iš kantrybės išveda net pačius stipriausius. Neapsisprendžiantys klientai gali uždavinėti šimtus klausimų, rengti daugybę derybų, važinėti pas pirkėjus ar blaškytis po parduotuves.
Pvz. Klientas vis negali apsispręsti dėl reikiamo kiekio, datų, sutarties ar užsakymo sąlygų arba nuolat po keletą kartų keičia susitikimo datą. Toks klientas gali skambinti arba rašyti Jums po kelis kartus per dieną ir, galiausiai, pasakyti „Ne“. O Jūs juk sugaišote tiek laiko!

Kaip bendrauti su tokiu klientu?

Svarbu suprasti esminį dalyką – tai žmonės, kuriems reikia padėti priimti sprendimą, tad su jais kalbėdami venkite tokių žodžių, kaip: galbūt, maždaug, apsispręskite, pamąstykite ir paskambinkite/užsukite.
Tai žmonės, kuriuos reikia stumtelėti priekin, kitaip tariant, pajutę, kad klientas ima dvejoti, klauskite tokių klausimų, kaip: Kas verčia Jus dvejoti? Ką galėčiau Jums dar papasakoti? Kokių turite klausimų? Kalbėkite konkrečiai, aiškiai argumentuokite, papasakokite apie vieno ar kito varianto privalumus (priklausomai nuo to, apie ką kalbate). Taip pat galite papasakoti istoriją, kaip vienas klientas buvo panašioje situacijoje, kaip pasielgė ir kokie buvo teigiami rezultatai.

Trumpai tariant, neapsisprendžiantys klientai – tai klientai, kuriuos reikia padrąsinti. Tai darykite kalbėdami argumentais, išskirdami privalumus, suteikdami papildomos informacijos ir tiesiog nuoširdžiai klausdami „Kas kelia abejonių?“.

Štai ir viskas,

P.S. Yra išskiriama visa galybė įvairių klientų tipų. Mes savo mokymuose dažniausiai pristatome 6 „sunkių“ klientų tipus: Visažinis, Protestuotojas, Neapsisprendžiantis, Agresorius, Užslėpta bomba bei Aktyvistas.

Rasa Borodina, lektorė-konsultantė

Komentarų nėra

Parašykite komentarą

%d bloggers like this: