Seminarai

Kodėl darbuotojai nedaro to, ko iš jų tikimasi?

Įvertinimas: 5.00 iš 5 (viso įvertinimų: 4)
(4 pirkėjų atsiliepimai)

175.00 

Dalyvių skaičius
Data

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

Mokymų kainos nurodytos be PVM.
Organizatorius pasilieka teisę keisti mokymų tvarkaraštį ir kainas.

Kategorija:

Seminaro temos:

  • Pagrindinės darbuotojų neveiklumo priežastys ir  įveikimo būdai
  • Kaip vadovas „prisideda“ prie darbuotojų neveiklumo?
  • Kokios vadovo galimybės „perauklėti“ darbuotojus?
  • Kaip visapusiškai panaudoti darbuotojų potencialą ir tai paversti konkurenciniu pranašumu?
  • Kaip įveikti sindromą „savaime suprantama darbuotojai turi daryti“?
  • Kaip efektyviai daryti įtaką darbuotojams?
  • Kaip tinkamai deleguoti darbus, kad darbuotojai įgyvendintų?
  • Kiek ir kada reikia kontroliuoti darbuotojus?
  • Kaip darbuotojų pasiteisinimus paversti sprendimais?
  • Kaip palaikyti darbuotojų produktyvumą?
Data

Miestas

Mokymus veda

Trukmė

4 atsiliepimai apie Kodėl darbuotojai nedaro to, ko iš jų tikimasi?

  1. Įvertinimas: 5 iš 5

    Rekomenduoju

    Pabuvau darbuotojo kailyje ir atradau savo klaidas. Svarbiausia, kad supratau, jog tai, kas akivaizdu ir savaime suprantama man kaip vadovui, dažniausiai nėra akivaizdu darbuotojui…
    Arvydas

  2. Įvertinimas: 5 iš 5

    Rekomenduoju

    Lektorė yra labai aukštos kvalifikacijos, labai lengvai bendraujanti, aiškiai ir prasmingai dėsto savo mintis.
    Jūratė

  3. Įvertinimas: 5 iš 5

    Rekomenduoju

    Paprastais pavyzdžiais išaiškinta, kodėl darbuotojai dirba nepilnu pajėgumu, kaip svarbu tinkamas dėmesys darbuotojams ir ko jiems iš tikrųjų reikia, kad produktyviai dirbtų.
    Darius

  4. Įvertinimas: 5 iš 5

    Rekomenduoju

    Susimąsčiau apie savo darbą, ką darome ne taip. Įvardinti akcentai, kurie lyg ir nereikšmingi darbe, bet duoda didžiulę naudą ir paspirtį darbuotojams.
    Ilona

Parašyti atsiliepimą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

=