Galimybių Arsenalas

Ar motyvuojate save teisingai?

Motyvacija veikti – tai tema, apie kurią pastaruoju metu šnekama vis dažniau. Visi vienodai trokštame to visa apimančio jausmo, kuris įkvepia versti kalnus, ir vis pasvarstome, o kaip gi veiksmingai užsimotyvuoti? Kaip reguluoti tą motyvacinętemperaturą, kad ji nekristų, o kiltų? Kartą kolegė emocingai pareiškė, kad žmogus be motyvacijos...

Daugiau
Agresyvusis tipas

Sudėtingi klientų tipai – Agresyvusis

Turbūt kiekvienam yra tekę susidurti su nesivaldančiais klientais. Jie rėkia, kartais vartoja necenzūrinius žodžius ir įžeidinėja. Šie žmonės, visai kaip maži vaikai – dėmesio reikalauja garsiai reikšdami emocijas. Protrūkio akimirką jie negalvoja apie pasekmes, o tiesiog pasiduoda jausmui. Yra išskiriama visa galybė įvairių klientų tipų. Mes...

Daugiau

Sudėtingų klientų tipai – Neapsisprendžiantis

Ar dažnai Jūsų klientai negali apsispręsti? Keletą kartų keičia nuomonę? Gaišina Jūsų laiką ilgais nekonkrečiais pokalbiais ir galiausiai – atsisako pirkti ar užsisakyti paslaugą? Jei atsakymas „Taip“, šis straipsnis kaip tik Jums. Praėjusį kartą kalbėjome apie vieną iš sudėtingų klientų tipų „Visažinius“. Na, o šiandien pristatome...

Daugiau
Kliento tipas - visažinis

Sudėtingų klientų tipai – Visažinis

Klientai – mūsų turtas. Jei ne jie – nebūtų verslų, nebūtų darbo vietų, tad tam tikra prasme – jie mūsų darbdaviai ir, be abejo, sėkmės garantas. Bet, kad ir kaip juos mylėtumėme, kartais būna išties sunku suprasti, kaip patenkinti jų lūkesčius. Juk jie visi tokie...

Daugiau

10 BŪDŲ, KAIP IŠMOKTI PASAKYTI „NE“

Dažnai darbe ir asmeniniame gyvenime susiduriame su problema, kuomet nedrįstame pasakyti „Ne“. To rezultatas – imame daryti darbus, kurie mums nepriklauso, paminame asmeninius principus ir įsitikinimus, eikvojame laiką, kurį galėtumėme skirti sau bei savo darbams. Nesugebėdami atsisakyti – leidžiamės manipuliuojami, nuolat patiriame stresą ir…. viena...

Daugiau